kentinyeni23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam cevap gelene kadar bekleyin tekrar şikayet etmeyin çöp olur hesap gelen cevaba göre ya açılır ya da tekrar şikayet etmeniz gerekir
Tamam hocam teşekkür ederim cevap için beklemekten başka çare yok sanırım.