Merhaba arkadaşlar, bir müşterimin firması için aldığım 2 adet twitter hesabı askıya alındı ve kullanıcı adları bizim için çok önemliydi. Cuma günü twittera bir mail attım fakat hala ger dönüş olmadı. Hesaplarda profil resmi, arkadaşlık takip mesaj vb hiç bişey yoktu. Sadece açtık ve kullanıcı adını alıp bıraktık. Ücretli veya ücretsiz yardım edebilecek arkadaşlar var mı?