• 12-06-2020, 13:49:16
    #1
    selam arkadaşlar kişisel için twitter hesabım vardı ve askıya alındı yenisini açmak istiyorum anında yeniden askıya düşüyor ne yapmam gerekiyor bu konuda bilginiz varmıdır ?
  • 12-06-2020, 14:01:09
    #2
    Hocam merhaba, muhtemelen kullandığınız cihaz ip spama düşmüş. Yani o cihazlardan hesap açarsanız ya da mevcut bir hesaba giriş yaparsanız yine askı yer. Bu şekilde benim 7 hesabım askıya gitti .
  • 12-06-2020, 14:03:41
    #3
    Mexican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba, muhtemelen kullandığınız cihaz ip spama düşmüş. Yani o cihazlardan hesap açarsanız ya da mevcut bir hesaba giriş yaparsanız yine askı yer. Bu şekilde benim 7 hesabım askıya gitti .
    temiz portable ile ip değ,şerek açtıgımda düzelecekmi ? ozaman telefondada kullanamayacagım yani
  • 12-06-2020, 14:05:47
    #4
    Hocam sadece bazen ip ile de alakalı olmuyor , cihaz id'si de blackliste düşebiliyor , sırf bu yüzden ben sürekli kullandığım laptopu ve cep telefonumu değiştirdim ve ne yazık ki bu spamın cihaza mı yoksa ipye mi geldiği anlaşılamıyor.
  • 12-06-2020, 14:07:31
    #5
    Mexican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sadece bazen ip ile de alakalı olmuyor , cihaz id'si de blackliste düşebiliyor , sırf bu yüzden ben sürekli kullandığım laptopu ve cep telefonumu değiştirdim ve ne yazık ki bu spamın cihaza mı yoksa ipye mi geldiği anlaşılamıyor.
    tarayıcı üzerinden gerekli izinleri vermedikden sonra hdd id veya başka bir id ulaşamaz. sadece tarayıcı üzerinden cerezleri kontrol edebilir.

    telefon için dediğiniz doğru olabilir.
  • 12-06-2020, 14:07:47
    #6
    Mexican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sadece bazen ip ile de alakalı olmuyor , cihaz id'si de blackliste düşebiliyor , sırf bu yüzden ben sürekli kullandığım laptopu ve cep telefonumu değiştirdim ve ne yazık ki bu spamın cihaza mı yoksa ipye mi geldiği anlaşılamıyor.
    Keşke cihaz değiştirmenize gerek yok Chrome user agent değiştirici ve ip değiştirici uygulamar mevcut eklenti olarak + VPN ve user agent degistiniz taktirde sorun olmucaktir.
  • 12-06-2020, 14:10:44
    #7
    bero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke cihaz değiştirmenize gerek yok Chrome user agent değiştirici ve ip değiştirici uygulamar mevcut eklenti olarak + VPN ve user agent degistiniz taktirde sorun olmucaktir.
    Hocam hepsini denedim , ama yine askı yedi . Bir üstadımızkullandığın cihazın idsi değişmediği sürece yemeye devam eder dediği için ben de cihazları değişmek zorunda kaldım. Sorun ip değil de cihaz kimliği olabiliyor bazen.