Konu
twitter hesabı açtığım an askıya düşüyor.
12-06-2020, 14:05:47
#4
Mexican
Hocam sadece bazen ip ile de alakalı olmuyor , cihaz id'si de blackliste düşebiliyor , sırf bu yüzden ben sürekli kullandığım laptopu ve cep telefonumu değiştirdim
ve ne yazık ki bu spamın cihaza mı yoksa ipye mi geldiği anlaşılamıyor.