Hocam merhaba, muhtemelen kullandığınız cihaz ip spama düşmüş. Yani o cihazlardan hesap açarsanız ya da mevcut bir hesaba giriş yaparsanız yine askı yer. Bu şekilde benim 7 hesabım askıya gitti .
temiz portable ile ip değ,şerek açtıgımda düzelecekmi ? ozaman telefondada kullanamayacagım yani