• 27-11-2019, 12:32:39
    #1
    Askıya alınan hesabım için itirazda bulunduğumda aldığım yanit bu oldu. Hesabı geri açabilme ihtimalim kalmadi mi? Sizce nasil bir yol izlemeliyim? Yardim edebilecek var mi?
  • 27-11-2019, 12:36:37
    #2
    Çözüm varsa takipteyim.
  • 27-11-2019, 14:19:51
    #3
    Tekrar hesabi actirdim. Yukaridaki sebeblerden oturu hesabim askiya alinmis. İtirazda bulunurken ihlal ettigim kurallari dile getirdim. Baskalarina yardimci olmasi dilegiyle.
  • 27-11-2019, 15:15:06
    #4
    Lütfen numara teyiti alın
    Kovman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar hesabi actirdim. Yukaridaki sebeblerden oturu hesabim askiya alinmis. İtirazda bulunurken ihlal ettigim kurallari dile getirdim. Baskalarina yardimci olmasi dilegiyle.
    hocam detay verir misin
  • 27-11-2019, 19:19:07
    #5
    Barry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam detay verir misin
    İhlal ettiğimi düşündüğüm kuralları ilettim. Sonra diğer mecralarda da hesabımın var olduğunu, Twitter'ın benim için önem arz ettiğini.. Bunun dışında hangi kuralı çiğnediğimi sordum. Geri açtılar.
  • 27-11-2019, 20:14:09
    #6
    Hocam açılmayacak olarak gelen maili mi yanıtladınız ?
    Tam olarak ifade ederseniz belki aynı şekilde askıya alınan hesaplarımızı açarız
  • 27-11-2019, 20:22:18
    #7
    Yeni bir itiraz ettim. (Açılmayacak denilen maili yanıtlamadım.) Bazen bir müşteri hizmetlisi sorunu çözemez. Kapatıp tekrar ararım. Başka müşteri hizmetlisi çıkarsa sorun çözülür. Onun gibi.
  • 27-11-2019, 20:23:38
    #8
    Kovman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir itiraz ettim. (Açılmayacak denilen maili yanıtlamadım.) Bazen bir müşteri hizmetlisi sorunu çözemez. Kapatıp tekrar ararım. Başka müşteri hizmetlisi çıkarsa sorun çözülür. Onun gibi.
    yolladık bakalım hayırlısı
  • 27-11-2019, 23:01:16
    #9
    Lütfen numara teyiti alın
    Kovman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir itiraz ettim. (Açılmayacak denilen maili yanıtlamadım.) Bazen bir müşteri hizmetlisi sorunu çözemez. Kapatıp tekrar ararım. Başka müşteri hizmetlisi çıkarsa sorun çözülür. Onun gibi.
    Hocam rica etsem ne yazdıysanız pm olarak atar mısınız