Kovman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrar hesabi actirdim. Yukaridaki sebeblerden oturu hesabim askiya alinmis. İtirazda bulunurken ihlal ettigim kurallari dile getirdim. Baskalarina yardimci olmasi dilegiyle.
hocam detay verir misin