Kovman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni bir itiraz ettim. (Açılmayacak denilen maili yanıtlamadım.) Bazen bir müşteri hizmetlisi sorunu çözemez. Kapatıp tekrar ararım. Başka müşteri hizmetlisi çıkarsa sorun çözülür. Onun gibi.
Hocam rica etsem ne yazdıysanız pm olarak atar mısınız