• 14-07-2019, 22:03:51
    #10
    HsynBagotu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlem olumsuz olursa iade de yapmıyormuş 🤔
    Oooo tam tokatçı desene
  • 14-07-2019, 22:31:33
    #11
    Tokatçı arkadaş internetteki aynı taktiği yazıyor whatsapp üzerinden
  • 14-07-2019, 22:55:54
    #12
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakma yeni üyesi olmuşsun hayırlı olsun lakin daha önce birçok kişi böyle diyerek insanları tokatladı.

    R10’da ki ticaretim belli bakabilirsin eğer önce iş sonra ödeme diyorsan pm at numaranı arayım konuşalım. Açtıracağım yaklaşık 10-15 tane hesap var en az.
    OmerKARTAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı şekil,iş sonu ödeme kabulse pm lütfen
    Arsen01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce iş sonra ücret talep ettim kabul etmedi. Oysa istediği ücretin 4 katını teklif etmiştim
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tokat power 👋
    HsynBagotu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlem olumsuz olursa iade de yapmıyormuş 🤔
    rahmia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel iş
    GokhanKaracavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tokatçı arkadaş internetteki aynı taktiği yazıyor whatsapp üzerinden
    Arkadaşa iade etmeme şartıyla önce yarı ödeme olarak 40 lira gönderdim, hesap açılırsa da 40 lira istiyordu. Anlaştık, istediği bilgiler neticesinde ve şifre istememe sebebiyle normal itiraz etme formundan işlem yapmayacağını düşünmüştüm ama gelin görün ki arkadaş bu bilgileri istedikten sonra bana normal itiraz formuna girip bilgileri eksiksiz doldurup, itiraz sebebine de bir cümlelik Türkçe tercümesiyle hesabımın açılmasını istiyorum şeklinde bir yazı gönderdi. Anlayacağınız işlem boş yani
  • 14-07-2019, 22:57:50
    #13
    madonetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa iade etmeme şartıyla önce yarı ödeme olarak 40 lira gönderdim, hesap açılırsa da 40 lira istiyordu. Anlaştık, istediği bilgiler neticesinde ve şifre istememe sebebiyle normal itiraz etme formundan işlem yapmayacağını düşünmüştüm ama gelin görün ki arkadaş bu bilgileri istedikten sonra bana normal itiraz formuna girip bilgileri eksiksiz doldurup, itiraz sebebine de bir cümlelik Türkçe tercümesiyle hesabımın açılmasını istiyorum şeklinde bir yazı gönderdi. Anlayacağınız işlem boş yani
    Kendini feda ettin bizim için demek, eyv kral
  • 14-07-2019, 22:59:00
    #14
    rahmia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendini feda ettin bizim için demek, eyv kral
    Benim anlamadığım acaba eposta ve twitter kullanıcı adı bilgimi birilerine mi satıyor? Madem girip bilgileri ben dolduracağım ne diye bu adama kendi eposta adresimle kullanıcı adımı söyledim