Arkadaşa iade etmeme şartıyla önce yarı ödeme olarak 40 lira gönderdim, hesap açılırsa da 40 lira istiyordu. Anlaştık, istediği bilgiler neticesinde ve şifre istememe sebebiyle normal itiraz etme formundan işlem yapmayacağını düşünmüştüm ama gelin görün ki arkadaş bu bilgileri istedikten sonra bana normal itiraz formuna girip bilgileri eksiksiz doldurup, itiraz sebebine de bir cümlelik Türkçe tercümesiyle hesabımın açılmasını istiyorum şeklinde bir yazı gönderdi. Anlayacağınız işlem boş yani
Kendini feda ettin bizim için demek, eyv kral