Kusura bakma yeni üyesi olmuşsun hayırlı olsun lakin daha önce birçok kişi böyle diyerek insanları tokatladı.
R10da ki ticaretim belli bakabilirsin eğer önce iş sonra ödeme diyorsan pm at numaranı arayım konuşalım. Açtıracağım yaklaşık 10-15 tane hesap var en az.
aynı şekil,iş sonu ödeme kabulse pm lütfen
Önce iş sonra ücret talep ettim kabul etmedi. Oysa istediği ücretin 4 katını teklif etmiştim
Tokat power 👋
İşlem olumsuz olursa iade de yapmıyormuş 🤔
Güzel iş
Tokatçı arkadaş internetteki aynı taktiği yazıyor whatsapp üzerinden
Arkadaşa iade etmeme şartıyla önce yarı ödeme olarak 40 lira gönderdim, hesap açılırsa da 40 lira istiyordu. Anlaştık, istediği bilgiler neticesinde ve şifre istememe sebebiyle normal itiraz etme formundan işlem yapmayacağını düşünmüştüm ama gelin görün ki arkadaş bu bilgileri istedikten sonra bana normal itiraz formuna girip bilgileri eksiksiz doldurup, itiraz sebebine de bir cümlelik Türkçe tercümesiyle hesabımın açılmasını istiyorum şeklinde bir yazı gönderdi. Anlayacağınız işlem boş yani