• 12-11-2013, 14:35:52
    #1
    Merhaba arkadaşlar dün hesabım askıya alındı eski hesaptı sadece karşılıklı takip yapıyordum nasıl oldu bilmiyorum askıya alındı formdan ulaştım sürekli bu alttaki mesajı atıyorlar anlamadım gitti nasıl açtırabilirim hesabımı kişisel hesabımdır

    Alıntı
    Hello,

    The account was suspended because we found that it demonstrated a pattern of aggressive following behavior. Following large numbers of users in an attempt to attract attention to your own account is considered abuse and is a violation of the Twitter Rules: http://twitter.com/rules

    Because you have stated that you will stop aggressively following other users, your account will be unsuspended within 24 hours. Once your account is unsuspended, it may take an hour or so for your follower and following numbers to return to normal.

    Please note that repeat violations may result in permanent account suspension. To prevent further suspensions, be sure you take the following actions:
    • If you're using tools to help you automatically follow users, please stop.
    • If you've signed up for a service aimed at gaining followers, change your password so they no longer have access your account.
    • If you were following large numbers of users manually, please do not continue to do so.

    We also encourage you to review the following Help Center articles:
    • Following rules and best practices: http://support.twitter.com/articles/68916
    • Automation rules and best practices: http://support.twitter.com/articles/76915

    Thanks,

    Twitter Support
    http://support.twitter.com
    @Support
  • 12-11-2013, 15:19:47
    #2
    bana böyle mesajlar geldi meilimi değiştirdim bilket olusturdum dün 10 gündür açılmayan hesaplarımın tamamı acıldı.
  • 12-11-2013, 15:21:13
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bunu parayla açanlar var twitter bölümüne konu açın hocam


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 12-11-2013, 15:39:28
    #4
    parayla neden acıyorlar anlamıyorum. askıya alınanlar bolumunden bır bılet doldur kayıtlı oldugun mail adresıne gelen maile cevap ver kısa sure ıcınde acıyolar. 4 yıldır twıtter uyesıyım 50 ye yakın hesabı bu sekılde actım.
  • 12-11-2013, 16:32:20
    #5
    bberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parayla neden acıyorlar anlamıyorum. askıya alınanlar bolumunden bır bılet doldur kayıtlı oldugun mail adresıne gelen maile cevap ver kısa sure ıcınde acıyolar. 4 yıldır twıtter uyesıyım 50 ye yakın hesabı bu sekılde actım.
    Hocam ben başvuruyorum cevap atmıyorlar Başkası yazıyor açıyorlar anlamadım bu işi


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 12-11-2013, 16:40:12
    #6
    Askıya alınanlar bolumune tıklayıp ordan bılet doldurunca kayıtlı oldugun maile 1 dakıka ıcınde back mail atıyorlar ona yanıtla dıyerek cevap verdıgın an acılır
  • 12-11-2013, 18:46:52
    #8
    generalmanager adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana böyle mesajlar geldi meilimi değiştirdim bilket olusturdum dün 10 gündür açılmayan hesaplarımın tamamı acıldı.
    En son böyle denerim hocam

    bberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parayla neden acıyorlar anlamıyorum. askıya alınanlar bolumunden bır bılet doldur kayıtlı oldugun mail adresıne gelen maile cevap ver kısa sure ıcınde acıyolar. 4 yıldır twıtter uyesıyım 50 ye yakın hesabı bu sekılde actım.
    bberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askıya alınanlar bolumune tıklayıp ordan bılet doldurunca kayıtlı oldugun maile 1 dakıka ıcınde back mail atıyorlar ona yanıtla dıyerek cevap verdıgın an acılır
    Ticket açıyorum hocam anında maile geri cevap geliyor onu yanıtlıyorum " https://twitter.zendesk.com/home " bölümünde ticketim açılmış oluyor ve 1-2 saat içinde üstteki attıgım mesaj geliyor onu cevaplıyınca Kapanmış bir talebi güncellemeye çalıştınız. Lütfen şurada yeni bir talep gönderin: http://support.twitter.com/forms diyor


    edit: hesabım açıldı tekrardan