bberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
parayla neden acıyorlar anlamıyorum. askıya alınanlar bolumunden bır bılet doldur kayıtlı oldugun mail adresıne gelen maile cevap ver kısa sure ıcınde acıyolar. 4 yıldır twıtter uyesıyım 50 ye yakın hesabı bu sekılde actım.
Hocam ben başvuruyorum cevap atmıyorlar Başkası yazıyor açıyorlar anlamadım bu işi


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi