bana böyle mesajlar geldi meilimi değiştirdim bilket olusturdum dün 10 gündür açılmayan hesaplarımın tamamı acıldı.
En son böyle denerim hocam
parayla neden acıyorlar anlamıyorum. askıya alınanlar bolumunden bır bılet doldur kayıtlı oldugun mail adresıne gelen maile cevap ver kısa sure ıcınde acıyolar. 4 yıldır twıtter uyesıyım 50 ye yakın hesabı bu sekılde actım.
Askıya alınanlar bolumune tıklayıp ordan bılet doldurunca kayıtlı oldugun maile 1 dakıka ıcınde back mail atıyorlar ona yanıtla dıyerek cevap verdıgın an acılır
Ticket açıyorum hocam anında maile geri cevap geliyor onu yanıtlıyorum "
https://twitter.zendesk.com/home " bölümünde ticketim açılmış oluyor ve 1-2 saat içinde üstteki attıgım mesaj geliyor onu cevaplıyınca Kapanmış bir talebi güncellemeye çalıştınız. Lütfen şurada yeni bir talep gönderin:
http://support.twitter.com/forms diyor
edit: hesabım açıldı tekrardan