• 30-06-2013, 19:28:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar
    Benim şöyle bir sorum olacaktı:

    -Kişisel twitter profilimde takip ettiğim kullanıcıların herhangi bir tweet ine cevap verdiğimde, tweetim gözükmüyor; lâkin kendi sayfamda ise tweetim yazılı duruyor.
    Açılan konu başlıkları altında tweetlerimin gözükmesi için ne yapmalıyım.

    Bunun sebebi/çözümü nedir sizce ?

    Şimdiden teşekkürler

    Ekleme: İnternette 1 haftadır araştırma yapıyorum bu problem yüzünden cevabını bulamadım...

    SORUN ÇÖZÜLDÜ, MOBILDEN GIRDIĞIM IÇIN BURAYA EKLEYEMEDIM.
    CEVAP IKINCI SAYFANIN SONUNDA
  • 01-07-2013, 01:55:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Konu güncel
  • 01-07-2013, 10:38:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yanıtla kısmındandan gönderdiğiniz twitinizin, yanıtladığınız twitin sohbeti görüntüle kısmında çıkıyor olması gerek.
  • 01-07-2013, 14:02:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    JrWM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanıtla kısmındandan gönderdiğiniz twitinizin, yanıtladığınız twitin sohbeti görüntüle kısmında çıkıyor olması gerek.


    işte bende onu soruyorum sohbet kısmında benim cevabım gözükmüyor
    internette araştırdım benim gibi aynı problemi yaşayan birçok kullanıcı var ama onlarda hala çözüm bulmuş değil. galiba yanitini kimse bilmiyor
  • 01-07-2013, 14:31:27
    #5
    Twitter ile iletişime geçmeyi denediniz mi?
  • 01-07-2013, 14:37:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter ile iletişime geçmeyi denediniz mi?
    Destek adlı kullaniciya tweet attım şayet tweetim gittiyse
  • 01-07-2013, 14:54:34
    #7
    Twitter olarak başlığını düzenler misiniz :-)
  • 01-07-2013, 15:00:29
    #8
    BilgiRehberi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bende onu soruyorum sohbet kısmında benim cevabım gözükmüyor
    internette araştırdım benim gibi aynı problemi yaşayan birçok kullanıcı var ama onlarda hala çözüm bulmuş değil. galiba yanitini kimse bilmiyor

    Yanıt olaran sayılabilmesi için yanıtla dedikten sonra "@kullanici " yani kullanıcı etiketini başta bırakmanız gerekir. Yoksa bu yeni bir tweet olarak algılayabiliyor twitter. Yani kısacası yanıtla'ya kesinlikle tıklıyoruz sonrasında.

    Bu benim bir izlenemimdi yanlışta olabilir

    Örneğin alıntılar böyle yapılır.

    "RT @Kullanici : Bak bu yeni bir tweet"

    "@Kullanici buda cevap oluyor "
  • 01-07-2013, 15:38:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    AaRadyOcU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter olarak başlığını düzenler misiniz :-)
    dostum hala şoktayım ben bu hatayı nasıl yaptım bilmiyorum cümle aleme rezil oldum

    bluemansiiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanıt olaran sayılabilmesi için yanıtla dedikten sonra "@kullanici " yani kullanıcı etiketini başta bırakmanız gerekir. Yoksa bu yeni bir tweet olarak algılayabiliyor twitter. Yani kısacası yanıtla'ya kesinlikle tıklıyoruz sonrasında.

    Bu benim bir izlenemimdi yanlışta olabilir

    Örneğin alıntılar böyle yapılır.

    "RT @Kullanici : Bak bu yeni bir tweet"

    "@Kullanici buda cevap oluyor "
    Bu farkı biliyorum
    Attığım her tweet başında kullanıcı adı var ama dediğim gibi sohbet içerisinde tweetlerim gözükmüyor