işte bende onu soruyorum sohbet kısmında benim cevabım gözükmüyor
internette araştırdım benim gibi aynı problemi yaşayan birçok kullanıcı var ama onlarda hala çözüm bulmuş değil. galiba yanitini kimse bilmiyor
Yanıt olaran sayılabilmesi için
yanıtla dedikten sonra "@kullanici " yani kullanıcı etiketini başta bırakmanız gerekir. Yoksa bu yeni bir tweet olarak algılayabiliyor twitter. Yani kısacası yanıtla'ya kesinlikle tıklıyoruz sonrasında.
Bu benim bir izlenemimdi yanlışta olabilir
Örneğin alıntılar böyle yapılır.
"RT @Kullanici : Bak bu yeni bir tweet"
"@Kullanici buda cevap oluyor

"