AaRadyOcU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twitter olarak başlığını düzenler misiniz :-)
dostum hala şoktayım ben bu hatayı nasıl yaptım bilmiyorum cümle aleme rezil oldum

bluemansiiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanıt olaran sayılabilmesi için yanıtla dedikten sonra "@kullanici " yani kullanıcı etiketini başta bırakmanız gerekir. Yoksa bu yeni bir tweet olarak algılayabiliyor twitter. Yani kısacası yanıtla'ya kesinlikle tıklıyoruz sonrasında.

Bu benim bir izlenemimdi yanlışta olabilir

Örneğin alıntılar böyle yapılır.

"RT @Kullanici : Bak bu yeni bir tweet"

"@Kullanici buda cevap oluyor "
Bu farkı biliyorum
Attığım her tweet başında kullanıcı adı var ama dediğim gibi sohbet içerisinde tweetlerim gözükmüyor