Kebir Host
28
●5.044
- 15-02-2007, 22:55:25hayırlı olsun, ama kebir de iyidir, o kadar kötülemeyin derim ..
- 18-02-2007, 18:12:05Üyeliği durdurulduKebir host iyidir Emre.Uzun bir süredir kullanan arkadaşım var bende kullanıyorum 1 aydır gayet iyi.Destek bakımındanda iyi.Melih bey her türlü yardımcı oluyor.İlerde lazım olursa aklında bulunsun benceWebustad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2007, 04:07:11Üyeliği durdurulduMelih Bey Gerçekten süper birisidir.Destek Konusunda Çok Anlayışlıdır.1 Yıl Kadar Müşterisiydim.
Ama Eksik Yönleri:Benim Sitem 4800 hit Alıyor Günlük Ama Çok CPU kullanıyor.Suspend Yiyorum Devamlı :=)Bu Sebepten Dolayı Değiştirmek Zorunda Kaldım - 13-03-2007, 18:12:02Bende 2 yıldır kebirhostla çalışıyorum. Destek mükemmel. zaten referanslarınada bakarsan ne kadar başarılı olduğunu görürsün. Bir ara benim bulunduğum serverda sroun vardı rica ettim serverı bile değiştirdik. Geçen aylarda sunucularını komple yeniledi.
- 13-03-2007, 20:30:23evet doğru diyorsun bakınız => kebirhost.net - Web hosting, Reseller hosting, İnternet hizmetleri