Elazığlı yoksa 1000 hiti geçen siten suspendlenir demiş...
+100000000000
hitim 3k kadardı her qün suspend oluyodu,destekleri dışında beğendiğim tek yönleri tanınmış olmalarıydı.kanımca natro.com elmahost.com 'a fln bak...
Kebir Host
28
●5.044
- 14-02-2007, 00:26:19Üyeliği durduruldu
- 14-02-2007, 01:35:38açıkcası kebirhost ben pek tavsiye etmem etmek istemem. neden derseniz kebirhosttan simdiye kadar cok cıkıpta gelen insan ve de bu tur haberleri alıyorum. arkadaslarında belirttikleri gibi fazla kaynak tuketimi konusunda ok katılar. katı olmalarını bırakın sunucuları aşırı derecede yüklü ve de çok site var her bir sunucularında. çok ucuza satılan hostlar ve bir sunucuya haddinden fazla site alma durumunda kontrol elden ister istemez cıkıyor tabiki. reseller alıcaksan tavsiye edebilecegim baska bir yer gelmiyor aklıma ama bnm sunucu hizmeti aldıgım "netinternet" de galiba resellerlık vermekte. netinterner gercekten gece vardiyasına kalan ve de cok iyi calısan tr sunucularda iyi hizmet sunan bir firma bence. osman beyi yakala bir bence derim sana
iyi calısmalar... he kendimde tr lokasyon sunucumuzda bayilik veriyorum ama r10 da mesaj yazmaya bile korkuyorum simdi bana gelicek cevapları da biliyorum. netinternet adamımısın kendi malını satmak icin mi buraya yazıyorsun. tefeci misiniz? gibi seyler
boyle art niyetli kılı kırk yarıp sacma sapan seyleri ortaya asılsızca atan bircok arkadasta var burda. bu yuzden sundan bundan al da benden al da demiyorum benden alma hatta
- 14-02-2007, 13:05:18benim dediklerim yanlış anlaşılıyor kebirhostun birden çok serveri var resellerinizi alırken daha az yığılma olan serveri seçin yoksa sorun yaşarsınız diyorum

iyi calısmalar... he kendimde tr lokasyon sunucumuzda bayilik veriyorum ama r10 da mesaj yazmaya bile korkuyorum simdi bana gelicek cevapları da biliyorum. netinternet adamımısın kendi malını satmak icin mi buraya yazıyorsun. tefeci misiniz? gibi seyler
burda yazı yazmıcaksın okucaksın. neyse kebir konusunda haklısın ama dogru