Webustad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
htservers ile anlaştık.
Kebir host iyidir Emre.Uzun bir süredir kullanan arkadaşım var bende kullanıyorum 1 aydır gayet iyi.Destek bakımındanda iyi.Melih bey her türlü yardımcı oluyor.İlerde lazım olursa aklında bulunsun bence