• 12-06-2008, 20:35:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    normbilisim.com


    Kampanyanın Böylesi qörülmedi . .!

    100 Mb hosting + Domain : 20 ytl

    250 Mb hosting + Domain : 30 ytl

    Wps - Awbs Satıslarımız Da Mevcuttur ..

    İletisim . .!

    asitasarim@hotmail.com

  • 12-06-2008, 20:48:50
    #2
    Pardon Wps ne acaba ?

    Ayrıca sitenizin uzantısında bir mail / msn adresi açtırmak çokmu zor ?

    Biraz daha açıklayıcı bilgi verseniz daha iyi olur ...
  • 12-06-2008, 21:26:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    konu yanlış yere açılmış....
  • 12-06-2008, 21:36:23
    #4
    sewe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wps - Awbs Satıslarımız Da Mevcuttur ..
    Wps nedir?
  • 12-06-2008, 23:32:43
    #5
    Sitenizde kullandığınız hazır flash template çok başarılıymış gerçekten.
    Keşke müşterilerinize web tasarım hizmeti veriyorken, önce kendi sitenizi hazırlasaydınız.
  • 13-06-2008, 05:14:02
    #6
    Öncelikle hayırlı satışlar,

    Bir hostingci olarak imzanızdaki resim [media]http://img135.imageshack.us/img135/7636/adszob4.jpg[/media] bu w-arez olayı sizce yakışıkmı ? Şahsen ben müşteri olsam aklıma gelen ilk soru şu olurdu. Acaba sizden hizmet alsam benim scriptlerimde bu resimdeki scriptler arasında yer alırmı gibi..
  • 13-06-2008, 11:42:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ÖnceLiKLe Ben warezciyim TasaRım falan da bakmaktayım . Hostinq e ortaqım bakmaktadır. . !
  • 13-06-2008, 11:43:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sewe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÖnceLiKLe Ben warezciyim TasaRım falan da bakmaktayım . Hostinq e ortaqım bakmaktadır. . !

    puhaahha warezci ne oluyor ware.z mi dağıtıyorsun

    ware.z departmanında çalışıyorsun anlaşılan... Ciddi bir iş....
  • 13-06-2008, 11:46:38
    #9
    sewe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÖnceLiKLe Ben warezciyim TasaRım falan da bakmaktayım . Hostinq e ortaqım bakmaktadır. . !
    Türkçeniz çok zayıf.. imla hataları g = q vs. yazık diyorum güzelim türkçemizi mahvediyorsunuz..