Sitenizde kullandığınız hazır flash template çok başarılıymış gerçekten.
Keşke müşterilerinize web tasarım hizmeti veriyorken, önce kendi sitenizi hazırlasaydınız.
Bir hostingci olarak imzanızdaki resim [media]http://img135.imageshack.us/img135/7636/adszob4.jpg[/media] bu w-arez olayı sizce yakışıkmı ? Şahsen ben müşteri olsam aklıma gelen ilk soru şu olurdu. Acaba sizden hizmet alsam benim scriptlerimde bu resimdeki scriptler arasında yer alırmı gibi..