sewe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ÖnceLiKLe Ben warezciyim TasaRım falan da bakmaktayım . Hostinq e ortaqım bakmaktadır. . !

puhaahha warezci ne oluyor ware.z mi dağıtıyorsun

ware.z departmanında çalışıyorsun anlaşılan... Ciddi bir iş....