sewe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ÖnceLiKLe Ben warezciyim TasaRım falan da bakmaktayım . Hostinq e ortaqım bakmaktadır. . !
Türkçeniz çok zayıf.. imla hataları g = q vs. yazık diyorum güzelim türkçemizi mahvediyorsunuz..