Konu
normbilisim.com
13-06-2008, 11:46:38
#9
LineBilisim
sewe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ÖnceLiKLe Ben warezciyim TasaRım falan da bakmaktayım . Hostinq e ortaqım bakmaktadır. . !
Türkçeniz çok zayıf.. imla hataları g = q vs. yazık diyorum güzelim türkçemizi mahvediyorsunuz..