Hayırlı olsun hocam. Total de ne kadar masrafınız oldu acaba?
Ençok yatırımı elektrik yiyor. Sadece trafo 6. kat arasını bağlamamız 30bin tl gibi bir rakama maloldu. Ups sistemleri bile hariç. Bazı donanımlar elimizde mevcuttu. Trafo önceki kiracıdan kalma olarak mevcuttu güç arttırımı yapmamız gerekmedi. Ancak; hiçbirşey elinizde yok ise iç tadilat ofis kısmı, güç arttırımı trafo yapımı vs vs derken yaklaşık 600-700bin tlyi bulacaktır
SM-A300H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yeni Nixcon hayırlı olsun.

Özel değilse neden Nixcon?
Nixcon ismini sevdik diyelim
Hayırlı olsun
(Hocam kirası ne kadar dairenin?

)
Kira bari bize özel kalsın ancak; Bizim kiramız yüksek sonuç olarak İzmirde gökdelenler bölgesi olarak adlandırılan bir merkezi bölgedeyiz dolayısı ile m2 fiyatları biraz pahalı. Bizim burada toplam 310+320 m2 6. katta alanımız mevcut. Yan plazalarda sanırım 70m2 2700tl civarı bu şekilde hesap yapabilirsiniz.
Herkeze iyi dilekleri için teşekkür ederiz.