• 27-06-2017, 19:36:24
    #28
    Üyeliği durduruldu
    esaygili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam. Total de ne kadar masrafınız oldu acaba?

    Ençok yatırımı elektrik yiyor. Sadece trafo 6. kat arasını bağlamamız 30bin tl gibi bir rakama maloldu. Ups sistemleri bile hariç. Bazı donanımlar elimizde mevcuttu. Trafo önceki kiracıdan kalma olarak mevcuttu güç arttırımı yapmamız gerekmedi. Ancak; hiçbirşey elinizde yok ise iç tadilat ofis kısmı, güç arttırımı trafo yapımı vs vs derken yaklaşık 600-700bin tlyi bulacaktır


    SM-A300H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni Nixcon hayırlı olsun. Özel değilse neden Nixcon?
    Nixcon ismini sevdik diyelim

    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun

    (Hocam kirası ne kadar dairenin? )
    Kira bari bize özel kalsın ancak; Bizim kiramız yüksek sonuç olarak İzmirde gökdelenler bölgesi olarak adlandırılan bir merkezi bölgedeyiz dolayısı ile m2 fiyatları biraz pahalı. Bizim burada toplam 310+320 m2 6. katta alanımız mevcut. Yan plazalarda sanırım 70m2 2700tl civarı bu şekilde hesap yapabilirsiniz.


    Herkeze iyi dilekleri için teşekkür ederiz.
  • 28-06-2017, 15:03:10
    #29
    NixconBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nixcon ismini sevdik diyelim
    Hayırlı olsun. En azından logoyu da değiştirseydiniz. Eski firmayla bire bir aynı gözüküyor.
  • 28-06-2017, 21:09:25
    #30
    Allah utandırmasın, bol kazançlar.
  • 28-06-2017, 21:24:04
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. En azından logoyu da değiştirseydiniz. Eski firmayla bire bir aynı gözüküyor.
    Aynısını ben söyleyecektim o nixcon ile bir alakanız yoktur diye umuyorum.
  • 28-06-2017, 21:38:58
    #32
    Edit. Başarılar dilerim.
  • 28-06-2017, 21:53:48
    #33
    Üyeliği durduruldu
    webgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısını ben söyleyecektim o nixcon ile bir alakanız yoktur diye umuyorum.
    Herhangi bir alakamız yok. Herkese teşekkür ederiz.
  • 28-06-2017, 21:55:55
    #34
    Hayırlı Olsun
  • 28-06-2017, 21:57:00
    #35
    Bir adet sunucu alınmıştır.Gayet ilgili arkadaşlar sağolsunlar ayrıca teslimat süresi 1 saati bulmadı.Tavsiye ederim...
  • 28-06-2017, 22:09:51
    #36
    Hayırlı olsun, umarım güzel işler yaparsınız.