Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. En azından logoyu da değiştirseydiniz. Eski firmayla bire bir aynı gözüküyor.
Aynısını ben söyleyecektim o nixcon ile bir alakanız yoktur diye umuyorum.