Sentinus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nixcon Datacenter Açıldı
44
●6.827
- 27-06-2017, 02:05:06Üyeliği durdurulduHerkese iyi dilekleri için teşekkür ederiz.
Firmamız stajyer alımı yapmaktadır. Bununla ilgili bizimle mail yada telefon ile iletişime geçebilirsiniz. - 27-06-2017, 02:18:58Biz bugün Nixcon datacenterdaydık. 3 adet makinemizi kendilerine bıraktık. Bizim için çalışma alanını önceden hazırlamışlardı. Sağolsunlar çok ilgiliydi. Her yer gerçekten çok güzel tasarlanmış tertipli. Kesinlikle atx kısmına rack makine koymamıza izin vermediler. Bu noktada biraz sıkıntı yaşadık ancak. En sonunda dedikleri gibi atx tarafından rack kısmına kablo çekmelerini kabul ettik. Zaten böyle talepler için kablo tavaları yapıp düşünmüşler. Şimdiye kadar biz gayet memnunuz. Birde dcde çalışmanız uzun sürecekse sıkı giyinin biz kısa kollularla baya üşüdük özellikle ayakları insanın buz kesiyor.

Ayrıca verimerkezi bulundukları plazanın 6. katında İzmir körfezine bakıyor. Sanırım en alt katta parti olduğu için 7/24 polis ve çevik kuvvet koruyor. Biz çanta ve üst aramasından sonra binaya giriş yapabildik. Güvenlik baya sıkı. Firmayı arayıp yetkili birinin aşağı gelmesini istemeniz gerekiyor. Aksi taktirde bahçeye bile sokmuyorlar.
Sadece ben trafoları asla bina içine koymuyorlar diye biliyordum. Nasıl kendi binalarının içine trafo koyma izni almışlar merak ettim doğrusu