Herkese iyi dilekleri için teşekkür ederiz.

Sentinus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam.Yanınızda eğitim alma gibi bir imkanımız var mıdır ?
Firmamız stajyer alımı yapmaktadır. Bununla ilgili bizimle mail yada telefon ile iletişime geçebilirsiniz.