Bi şey almadan önce konuşsaydınız keşke adamlarla

Bana da söylediler yedekleme işlemleri size ait diye.
Alacağınız hizmete göre ücretlendirme yapılıyor ve yanlış hatırlamıosam sadece 1. sınıf hizmette backup sistemi devreye giriyor.Ne alırsanız alın.
Ofisleri ve vergi levhası olan birinin elbette bi firması vardır dimi
Bence burdaki yazıların çoğu boş.Yaptıkları hizmet bi firma olduğunu gösterebiliyor zaten. Backup sistemi parayla

Çoğu yer alır belki yedekleri de onların kaç müşterisi varki
www.netinternet.com.tr satış tanıtım sitesi
www.ni.net.tr boş bir site buda sanırım insanların gönül rahatlıgı ile hizmet alabilecekleri anlamına gelir boş olsada Netinternet Telekom'a ait olması
Ayrıca orası sadece bir host firması değil.Şirket adındada yazdığı gibi Telekom.
www.ni.net.tr adresinden yaptıkları hizmetleri görebilirsiniz