Alıntı
Yedek neden alınmaz asıl konumuz bizim en büyük hedefimiz uptime buyüzden yedek alınma sırasında sunucuların yavaşlaması veya kapanması durumları söz konusu olabilir yeklemelerde nekadar SYSI harddiskler kullanılsada sistem yavaşlar buyüzden periyodik bir yedekleme alınmaz bu tüm sözleşmelerde yer alır…
at yalanı ... inananı...

bir makineye yığarsanız tüm siteleri sonra backup alamazsınız tabiki.

İşini adam gibi yapan firmalar birinci disk 80 GB ise 80 GB ikinci diski alır, günlük sabah 4-5 gibi yedekleme yapar. Haftalık olarak yedekleri farklı makineye aktarır. Yok uptime'mış yok SYSI disk miş yalanını uydurmaz. Daha diskin tipinin adını doğru bilmiyorsunuz. Bayisi olduğunuz http://www.ev1servers.net/ adresine girin orada doğrusunu yazmışlar.

Yok ak sigortaymış şuymuş buymuş bunlar göz boyamak sadece. Bir de burada çıkıp yedek almamanız doğruymuş gibi konuşmayın.