• 12-07-2013, 13:06:19
    #19
    gecmis olsun üzücü druumlar bunlar elektronıkte olabılıyo
  • 23-07-2013, 23:06:01
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yaklaşık 1.5 gün sonra açıldı siteler.. Tüm siteler kayıpsız çalışır vaziyetteydi.. Bu sefer korkulan olmadı neyse ki..
  • 23-07-2013, 23:52:44
    #21
    Malatyalı arkadaşlar. Hemşerimdir. Bir kaç sene önce ofise gelip elden veriyim dedim cevap: yok yok sen otobüslerin oraya gel arabada olacağım ben öle alır giderim.

    Büyük ihtimal internet cafe sahibi bir arkadaştır. İnternet cafe sahipleri burada teknoloji dehası diye övüldüklerinden "ben bu işlerden çok anlıyorum" diye açmıştır şirketi.

    Tavsiyem değişin. Üsluptan kaybediyorlar.
  • 26-07-2013, 09:58:27
    #22
    Karıncahosting forumdan banlanmıştı. Ve artık karınca tosting diye anılıyordu bu firma

    Şahin DAĞ: https://www.r10.net/ticaret/43889
    Ercan DAĞ: https://www.r10.net/ticaret/50348
  • 27-07-2013, 14:48:19
    #23
    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala kullanan varmı onları ya
    geçenlerde biri bana bir övüyor bir övüyor ki sorma sanki ne olduklarını bilmiyoruz
  • 20-08-2013, 13:38:31
    #24
    bu adamlardan yedeklerimi nasıl alabilirim ? telefonlara ulaşamıyorum 2 cep numarası iptal ofis numarasını da açmıyor
  • 21-08-2013, 01:10:33
    #25
    Üyeliği durduruldu
    parabelyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iki gün sonra yine bazı sitelerin taşınması sırasında birtakım veri kayıpları oluşmuştur diye açıklama yaparlarsa inanın hiç şaşırmayacağım.

    Şu an filezilla'dan bağlanabiliyorum. Çok bilgim olmadığı için soruyorum filezilla'da da public html klasörünü tamamen içindekilerle masaüstüne çeksem bir nevi yedek olmuş olur mu acaba
    MYSQL yedeği de almanız gerekecektir hocam .
  • 21-08-2013, 08:20:39
    #26
    WebColden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MYSQL yedeği de almanız gerekecektir hocam .
    teşekkürler hocam başka bir şirkete geçtim kurtuldum çok şükür
  • 24-08-2013, 15:15:19
    #27
    18'inde cpanel lisans süresi dolmuş ticket açtım cevap yok nasıl ulaşacağız bu arkadaşlara telefonlar aylardır kapalı.