iki gün sonra yine bazı sitelerin taşınması sırasında birtakım veri kayıpları oluşmuştur diye açıklama yaparlarsa inanın hiç şaşırmayacağım.
Şu an filezilla'dan bağlanabiliyorum. Çok bilgim olmadığı için soruyorum filezilla'da da public html klasörünü tamamen içindekilerle masaüstüne çeksem bir nevi yedek olmuş olur mu acaba
MYSQL yedeği de almanız gerekecektir hocam .