• 25-06-2013, 03:18:09
    #10
    başka bir verimerkeziyle anlaşmışlar sunucuları taşıyorlarmış...
    taşıma anında haber edilmez ki, 3 4 gün önceden haber verilse en azından yedek alınırdı, herhangi bir olumsuzluğa karşı...
  • 25-06-2013, 03:48:39
    #11
    Bana mail gelmişti. Size de gelmiş olabilir.

    Tapatalk ile gönderildi
  • 25-06-2013, 17:43:03
    #12
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka bir verimerkeziyle anlaşmışlar sunucuları taşıyorlarmış...
    taşıma anında haber edilmez ki, 3 4 gün önceden haber verilse en azından yedek alınırdı, herhangi bir olumsuzluğa karşı...
    iki gün sonra yine bazı sitelerin taşınması sırasında birtakım veri kayıpları oluşmuştur diye açıklama yaparlarsa inanın hiç şaşırmayacağım.

    Şu an filezilla'dan bağlanabiliyorum. Çok bilgim olmadığı için soruyorum filezilla'da da public html klasörünü tamamen içindekilerle masaüstüne çeksem bir nevi yedek olmuş olur mu acaba
  • 25-06-2013, 17:48:50
    #13
    valla allahtan ticketlik bir durum yok şaun bende
  • 25-06-2013, 18:23:27
    #14
    HodriMeydan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla allahtan ticketlik bir durum yok şaun bende
    hocam herhangi bir şey upload edebiliyor musunuz bende de görünürde yok upload edip yayınla deyince server hatası veriyor
  • 25-06-2013, 18:24:56
    #15
    gene karincalar gibi çalışıyolar maşallah (!)
  • 29-06-2013, 15:17:17
    #16
    parabelyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iki gün sonra yine bazı sitelerin taşınması sırasında birtakım veri kayıpları oluşmuştur diye açıklama yaparlarsa inanın hiç şaşırmayacağım.

    Şu an filezilla'dan bağlanabiliyorum. Çok bilgim olmadığı için soruyorum filezilla'da da public html klasörünü tamamen içindekilerle masaüstüne çeksem bir nevi yedek olmuş olur mu acaba
    geç gördüm kusura bakma hocam, böyle iş yarım olur phpmyadmin'den mysql'un da yedeği alırsan, yedek almış olursun...
  • 12-07-2013, 12:05:58
    #17
    Eveeettt yine yeni yeniden karınca hostingdeki siteler çökmüş bulunuyor. Bir kez daha yani 8 ayda 4. defa sunucu çöküyor. Yine gelen mesajda durum kritik deniyor. Karıncalar gibi çalışan sevgili host şirketimizi herkese tavsiye ederim.
  • 12-07-2013, 13:02:03
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Disk arızası ve korkarım ki yine veri kayıpları yaşayacağız.
    Gelen mail şu şekilde;

    Saygıdeğer müşterilerimiz;

    İlgili sunucumuzda kritik bir disk arızası oluşmuştur bu nedenen ötürü sunucu kapalı konuma gelmiştir. Yaklaşık 3 saattir uğraşmamıza rağmen sunucuyu kendine getiremedik.

    Sorunun daha kötü bir hal almaması için disk arızalı sunucuyu durdurup web sitelerinin yedeklenmesine başladık. Yedeklemeri bittikten sonra yedek siteler yeni bir sunucuya aktarılıp aktif edilecektir üzülerek belirtiyorum bu süreç tahmini olarak 48 saat kadar sürecektir. Bu olumsuz durumu size yaşatmak istemezdik lakin elimizden gelenin en iyisi bu olmaktadır

    Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz. Süreç hakkında sunucuda sitesi barınan müşterilerimizi e-mail aracılığı ile bilgilendireceğiz