başka bir verimerkeziyle anlaşmışlar sunucuları taşıyorlarmış...
taşıma anında haber edilmez ki, 3 4 gün önceden haber verilse en azından yedek alınırdı, herhangi bir olumsuzluğa karşı...
iki gün sonra yine bazı sitelerin taşınması sırasında birtakım veri kayıpları oluşmuştur diye açıklama yaparlarsa inanın hiç şaşırmayacağım.
Şu an filezilla'dan bağlanabiliyorum. Çok bilgim olmadığı için soruyorum filezilla'da da public html klasörünü tamamen içindekilerle masaüstüne çeksem bir nevi yedek olmuş olur mu acaba