Malatyalı arkadaşlar. Hemşerimdir. Bir kaç sene önce ofise gelip elden veriyim dedim cevap: yok yok sen otobüslerin oraya gel arabada olacağım ben öle alır giderim.
Büyük ihtimal internet cafe sahibi bir arkadaştır. İnternet cafe sahipleri burada teknoloji dehası diye övüldüklerinden "ben bu işlerden çok anlıyorum" diye açmıştır şirketi.
Tavsiyem değişin. Üsluptan kaybediyorlar.