• 01-08-2025, 22:58:02
    #1
    Kurumsal PLUS
    Selam,

    Geçtiğimiz günlerde sosyalmedyayonetimi.net domaini için bir açık artırma konusu açmıştım. Domain, @PrimeSoft; hocama 100 TL teklif ile kaldı. Ancak hocam sağ olsun, “Bu domainin değeri bu değil, ben 100 TL’ye almak istemem” diyerek hem domaini almadı, hem de çok zarif bir jest yaparak ihalede haksızlık olmaması adına ödeme gönderdi.

    Üstelik domaini de bana hediye etti.

    @PrimeSoft; ’a hem bu kıymetli davranışı için, hem de güzel sohbeti ve yaklaşımı için çok teşekkür ediyorum.

    Hakkı ödenmez, ama en azından bir teşekkür borcumu buraya bırakmak istedim.

    Saygılar,
  • 01-08-2025, 23:14:21
    #2
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklamlar
    Merhaba kendisinin reklama ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum dilerseniz size özelden yazışmalarımızın başlangıç kısmını atabilirim. Yada Any veriyim bağlanın isterseniz.
  • 01-08-2025, 23:16:12
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklamlar
    Teşekkür kategorisinin hepsine reklamlar yazıyormusun teşekkür konusuya hani adam hoş bulmuş teşekkür etmek istemiş
  • 01-08-2025, 23:16:19
    #4
    Bu adamın reklama ihtiyacı yok ki neden çoğu teşekküre reklam yazılıyor anlamış değilim
  • 01-08-2025, 23:18:00
    #5
    Hakkaniyetli adam, Allah daha çok versin hocam
  • 01-08-2025, 23:32:24
    #6
    Kurumsal PLUS
    hicyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kendisinin reklama ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum dilerseniz size özelden yazışmalarımızın başlangıç kısmını atabilirim. Yada Any veriyim bağlanın isterseniz.
    Boşverin hocam , 40 yaşındasınız ben size teşekkür aç dedim diye açmazsınız zaten neyin kanıtı.

    EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür kategorisinin hepsine reklamlar yazıyormusun teşekkür konusuya hani adam hoş bulmuş teşekkür etmek istemiş
    MrATTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adamın reklama ihtiyacı yok ki neden çoğu teşekküre reklam yazılıyor anlamış değilim
    Gerçekten mükemmel bir yorum.

    2 adet öne çıkan reklam
    3 adet bildirim reklam
    Sadece bir aylık reklamlarımız
    (Birdaha gelip reklam diyenler bir daha baksın bu adamın reklama ihtiyacı var mı )

    duzsim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkaniyetli adam, Allah daha çok versin hocam
    Çok teşekkür ederim

    Olay şudur ki ; domaininin ben asla 100₺ bana kalacağını düşünmedim. Sonra üstünü verip domain sizde kalsın dedim.
    Sohbet hoş bir şekilde uzadı , benimde yakında çocuğum olacak bugün eşyaları geldi duygulandım.
    Çocuğuna benden bir şeker alması için 1000₺ attım. Ve bazı dijital ürün sağlayıcılarını kendisine ücretsiz attım.
    Kendiside beni teşekküre layık görüp bir konu açmış.
    Artık herşeye o kadar çok eleştiri katıyorsunuz ki yapılan birşey bile iki kişi arasında kalamıyor.
  • 01-08-2025, 23:45:02
    #7
    Primesoft'a boşuna kanım ısınmamış, seviyorum böyle insanları
  • 01-08-2025, 23:57:22
    #8
    Kurumsal PLUS
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Primesoft'a boşuna kanım ısınmamış, seviyorum böyle insanları
    Teşekkür ederim hocam