Selam,
Geçtiğimiz günlerde sosyalmedyayonetimi.net domaini için bir açık artırma konusu açmıştım. Domain, @PrimeSoft; hocama 100 TL teklif ile kaldı. Ancak hocam sağ olsun, Bu domainin değeri bu değil, ben 100 TLye almak istemem diyerek hem domaini almadı, hem de çok zarif bir jest yaparak ihalede haksızlık olmaması adına ödeme gönderdi.
Üstelik domaini de bana hediye etti.
@PrimeSoft; a hem bu kıymetli davranışı için, hem de güzel sohbeti ve yaklaşımı için çok teşekkür ediyorum.
Hakkı ödenmez, ama en azından bir teşekkür borcumu buraya bırakmak istedim.
Saygılar,
PrimeSofta Teşekkür
7
●536
- 01-08-2025, 23:14:21Merhaba kendisinin reklama ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum dilerseniz size özelden yazışmalarımızın başlangıç kısmını atabilirim. Yada Any veriyim bağlanın isterseniz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2025, 23:16:12Teşekkür kategorisinin hepsine reklamlar yazıyormusun teşekkür konusuya hani adam hoş bulmuş teşekkür etmek istemişMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2025, 23:32:24Boşverin hocam , 40 yaşındasınız ben size teşekkür aç dedim diye açmazsınız zaten neyin kanıtı.hicyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGerçekten mükemmel bir yorum.MrATTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 adet öne çıkan reklam
3 adet bildirim reklam
Sadece bir aylık reklamlarımız
(Birdaha gelip reklam diyenler bir daha baksın bu adamın reklama ihtiyacı var mı )
Çok teşekkür ederimduzsim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olay şudur ki ; domaininin ben asla 100₺ bana kalacağını düşünmedim. Sonra üstünü verip domain sizde kalsın dedim.
Sohbet hoş bir şekilde uzadı , benimde yakında çocuğum olacak bugün eşyaları geldi duygulandım.
Çocuğuna benden bir şeker alması için 1000₺ attım. Ve bazı dijital ürün sağlayıcılarını kendisine ücretsiz attım.
Kendiside beni teşekküre layık görüp bir konu açmış.
Artık herşeye o kadar çok eleştiri katıyorsunuz ki yapılan birşey bile iki kişi arasında kalamıyor.