Selam,

Geçtiğimiz günlerde sosyalmedyayonetimi.net domaini için bir açık artırma konusu açmıştım. Domain, @PrimeSoft; hocama 100 TL teklif ile kaldı. Ancak hocam sağ olsun, “Bu domainin değeri bu değil, ben 100 TL’ye almak istemem” diyerek hem domaini almadı, hem de çok zarif bir jest yaparak ihalede haksızlık olmaması adına ödeme gönderdi.

Üstelik domaini de bana hediye etti.

@PrimeSoft; ’a hem bu kıymetli davranışı için, hem de güzel sohbeti ve yaklaşımı için çok teşekkür ediyorum.

Hakkı ödenmez, ama en azından bir teşekkür borcumu buraya bırakmak istedim.

Saygılar,