hicyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba kendisinin reklama ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum dilerseniz size özelden yazışmalarımızın başlangıç kısmını atabilirim. Yada Any veriyim bağlanın isterseniz.
Boşverin hocam , 40 yaşındasınız ben size teşekkür aç dedim diye açmazsınız zaten neyin kanıtı.

EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür kategorisinin hepsine reklamlar yazıyormusun teşekkür konusuya hani adam hoş bulmuş teşekkür etmek istemiş
MrATTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu adamın reklama ihtiyacı yok ki neden çoğu teşekküre reklam yazılıyor anlamış değilim
Gerçekten mükemmel bir yorum.

2 adet öne çıkan reklam
3 adet bildirim reklam
Sadece bir aylık reklamlarımız
(Birdaha gelip reklam diyenler bir daha baksın bu adamın reklama ihtiyacı var mı )

duzsim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkaniyetli adam, Allah daha çok versin hocam
Çok teşekkür ederim

Olay şudur ki ; domaininin ben asla 100₺ bana kalacağını düşünmedim. Sonra üstünü verip domain sizde kalsın dedim.
Sohbet hoş bir şekilde uzadı , benimde yakında çocuğum olacak bugün eşyaları geldi duygulandım.
Çocuğuna benden bir şeker alması için 1000₺ attım. Ve bazı dijital ürün sağlayıcılarını kendisine ücretsiz attım.
Kendiside beni teşekküre layık görüp bir konu açmış.
Artık herşeye o kadar çok eleştiri katıyorsunuz ki yapılan birşey bile iki kişi arasında kalamıyor.