Merhaba kendisinin reklama ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum dilerseniz size özelden yazışmalarımızın başlangıç kısmını atabilirim. Yada Any veriyim bağlanın isterseniz.
Boşverin hocam , 40 yaşındasınız ben size teşekkür aç dedim diye açmazsınız zaten neyin kanıtı.
Teşekkür kategorisinin hepsine reklamlar yazıyormusun teşekkür konusuya hani adam hoş bulmuş teşekkür etmek istemiş
Bu adamın reklama ihtiyacı yok ki neden çoğu teşekküre reklam yazılıyor anlamış değilim
Gerçekten mükemmel bir yorum.
2 adet öne çıkan reklam
3 adet bildirim reklam
Sadece bir aylık reklamlarımız
(Birdaha gelip reklam diyenler bir daha baksın bu adamın reklama ihtiyacı var mı )
Hakkaniyetli adam, Allah daha çok versin hocam
Çok teşekkür ederim
Olay şudur ki ; domaininin ben asla 100₺ bana kalacağını düşünmedim. Sonra üstünü verip domain sizde kalsın dedim.
Sohbet hoş bir şekilde uzadı , benimde yakında çocuğum olacak bugün eşyaları geldi duygulandım.
Çocuğuna benden bir şeker alması için 1000₺ attım. Ve bazı dijital ürün sağlayıcılarını kendisine ücretsiz attım.
Kendiside beni teşekküre layık görüp bir konu açmış.
Artık herşeye o kadar çok eleştiri katıyorsunuz ki yapılan birşey bile iki kişi arasında kalamıyor.