• 30-08-2024, 00:43:46
    #1
    Merhaba.
    Kendisinden yaklaşık 1.5 yıl önce xenforo lisansı almıştım.
    Lisansla alakalı bir sorun yaşadım ve 1.5 yıl sonra kendisi elinden gelen her şeyi yaptı, @opseques çok teşekkür ederim.
  • 30-08-2024, 00:47:32
    #2
    helal olsun
    • Vovno
    Vovno bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-08-2024, 01:21:02
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal olsun

    Bence de.
    Çok az adamın yapacağını yaptı sağ olsun.
  • 30-08-2024, 01:37:35
    #4
    AlaYazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de.
    Çok az adamın yapacağını yaptı sağ olsun.
    Bir sonraki ticarette görüşmek üzere hocam

    siz de çok anlayışlı ve iyi birisiniz