AlaYazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence de.
Çok az adamın yapacağını yaptı sağ olsun.
Bir sonraki ticarette görüşmek üzere hocam

siz de çok anlayışlı ve iyi birisiniz