Merhaba.
Kendisinden yaklaşık 1.5 yıl önce xenforo lisansı almıştım.
Lisansla alakalı bir sorun yaşadım ve 1.5 yıl sonra kendisi elinden gelen her şeyi yaptı, @opseques çok teşekkür ederim.