@VolkanDobriceli;
Netgsm'den 510 prefixli hat aldım, kendimde hali hazırda bi operatör çalışanıyım. gerek fiyat gerek performans açısından çok güzel çekimi var hiç bir sorun yaşamadım teşekkür ederim kendilerine en büyük 4. operatör olma yolunda başarılar dilerim
@NETGSM'e teşekkürüm var
4
●264
- 23-09-2023, 21:26:24
- 25-09-2023, 12:10:48Ben Teşekkür ederim Hayırlı olsun iyi günlerde kullanınRootMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun iyi günlerde kullanınFilozof86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışmalar devam etmektedir en kısa sürede çözülecektirkuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman beklerizmhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle