• 23-09-2023, 21:26:24
    #1
    @VolkanDobriceli;

    Netgsm'den 510 prefixli hat aldım, kendimde hali hazırda bi operatör çalışanıyım. gerek fiyat gerek performans açısından çok güzel çekimi var hiç bir sorun yaşamadım teşekkür ederim kendilerine en büyük 4. operatör olma yolunda başarılar dilerim
  • 23-09-2023, 21:34:49
    #2
    Ben de aldım memnunum bir teşekkür de benden
  • 23-09-2023, 21:35:04
    #3
    Fiyatlar uygun bende almak istiyorum, şu banka sms sorunu düzelse keşke
  • 23-09-2023, 21:38:25
    #4
    Alacak gibiyim ben de,
  • 25-09-2023, 12:10:48
    #5
    RootMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @VolkanDobriceli;

    Netgsm'den 510 prefixli hat aldım, kendimde hali hazırda bi operatör çalışanıyım. gerek fiyat gerek performans açısından çok güzel çekimi var hiç bir sorun yaşamadım teşekkür ederim kendilerine en büyük 4. operatör olma yolunda başarılar dilerim
    Ben Teşekkür ederim Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın

    Filozof86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de aldım memnunum bir teşekkür de benden
    Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın

    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatlar uygun bende almak istiyorum, şu banka sms sorunu düzelse keşke
    Çalışmalar devam etmektedir en kısa sürede çözülecektir

    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alacak gibiyim ben de,
    Her zaman bekleriz