@VolkanDobriceli;

Netgsm'den 510 prefixli hat aldım, kendimde hali hazırda bi operatör çalışanıyım. gerek fiyat gerek performans açısından çok güzel çekimi var hiç bir sorun yaşamadım teşekkür ederim kendilerine en büyük 4. operatör olma yolunda başarılar dilerim