RootMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@VolkanDobriceli;

Netgsm'den 510 prefixli hat aldım, kendimde hali hazırda bi operatör çalışanıyım. gerek fiyat gerek performans açısından çok güzel çekimi var hiç bir sorun yaşamadım teşekkür ederim kendilerine en büyük 4. operatör olma yolunda başarılar dilerim
Ben Teşekkür ederim Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın

Filozof86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de aldım memnunum bir teşekkür de benden
Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın

kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatlar uygun bende almak istiyorum, şu banka sms sorunu düzelse keşke
Çalışmalar devam etmektedir en kısa sürede çözülecektir

mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alacak gibiyim ben de,
Her zaman bekleriz