• 14-04-2023, 13:48:57
    #1
    Bugün itibariyle forumda 15 yıl 1 günlük üyeyim. Bu vesileyle forumu yaşanır ve sürdürülebilir kılan tüm eski ve yeni yöneticilere teşekkür etmek istiyorum. İnternet işiyle uğraşan herkesin en az bir defa yolu geçmiştir buradan, şimdi gıptayla baktığımız büyük şirketler de, geçimini internet sayesinde sağlayanlar da dahil olmak üzere bu işle uğraşan herkesin hayatına dokunmuştur bir şekilde.

    Buradan bir sürü insanla tanıştım, kimilerini evimde ağırladım kimileriyle çay çorba içtik. Evliliklere de şahit olduk, acı olaylara da. Umuyorum ki uzun yıllar yine bir şekilde burada takılır en güzel olaylara hep birlikte şahit oluruz.

    Bu sitenin bir sahibi var belki ama ben hepimize ait bir yer, güzel ülkemize mal olmuş, kamu malı olarak görüyorum burayı. Bu vesileyle işini hakkıyla yapan üyeler başta olmak üzere yöneticilere ve burada olmamıza imkan veren herkese teşekkür ediyorum.
  • 14-04-2023, 13:49:22
    #2
    yilmazsocial.com
    Hayırlı olsun
  • 14-04-2023, 13:53:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun nice senelere hep birlikte 😂
  • 14-04-2023, 13:55:03
    #4
    hayırlı olsun hocam sizin adınıza ben eskilerden değilim ama umarım bende sizi ağırlamak isterim yolunuz diyarbakıra düşerse beklerim yazmanız yeter
  • 14-04-2023, 13:58:23
    #5
    DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun nice senelere hep birlikte 😂
    Çok teşekkürler üstad, inşallah (:
    Rfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun hocam sizin adınıza ben eskilerden değilim ama umarım bende sizi ağırlamak isterim yolunuz diyarbakıra düşerse beklerim yazmanız yeter
    Yaklaşık 11 sene falan önceydi sanırım, eskişehir'e gitmiştik. Parayı saçma sapan harcayıp gece sokakta kalmıştık, o zaman buradan bir arkadaşa yazmıştım evine davet etmişti o geldi aklıma (: sağ ol hocam eksik olma. İnşallah bi gün denk gelir bir çayınızı içerim (:
  • 14-04-2023, 13:59:20
    #6
    Hayırlı olsun.😄
  • 14-04-2023, 14:02:42
    #7
    Hayırlı olsun, nice yaşlara
  • 14-04-2023, 14:18:56
    #8
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler üstad, inşallah (:

    Yaklaşık 11 sene falan önceydi sanırım, eskişehir'e gitmiştik. Parayı saçma sapan harcayıp gece sokakta kalmıştık, o zaman buradan bir arkadaşa yazmıştım evine davet etmişti o geldi aklıma (: sağ ol hocam eksik olma. İnşallah bi gün denk gelir bir çayınızı içerim (:
    beklerim her zaman hocam
  • 14-04-2023, 14:20:22
    #9
    HizliResim.Net
    Hayırlı olsun
    Nice 15 lere