slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler üstad, inşallah (:

Yaklaşık 11 sene falan önceydi sanırım, eskişehir'e gitmiştik. Parayı saçma sapan harcayıp gece sokakta kalmıştık, o zaman buradan bir arkadaşa yazmıştım evine davet etmişti o geldi aklıma (: sağ ol hocam eksik olma. İnşallah bi gün denk gelir bir çayınızı içerim (:
beklerim her zaman hocam