Hayırlı olsun nice senelere hep birlikte 😂
Çok teşekkürler üstad, inşallah (:
hayırlı olsun hocam sizin adınıza ben eskilerden değilim ama umarım bende sizi ağırlamak isterim yolunuz diyarbakıra düşerse beklerim yazmanız yeter
Yaklaşık 11 sene falan önceydi sanırım, eskişehir'e gitmiştik. Parayı saçma sapan harcayıp gece sokakta kalmıştık, o zaman buradan bir arkadaşa yazmıştım evine davet etmişti o geldi aklıma (: sağ ol hocam eksik olma. İnşallah bi gün denk gelir bir çayınızı içerim (: