• 05-04-2022, 10:43:25
    #1
    @benimmuhasebecim; Çok hızlı bir şekilde şahıs şirketi kurulumunu yaptığı ve soruduğum tüm sorularıma hızlı ve anlayışlı bir şekilde cevap verdiği için kendisine teşekkür ediyorum.
  • 05-04-2022, 10:47:27
    #2
    Merhaba, öncelikle hayırlı olsun yalnız kurduğunuz şey şahıs "ŞİRKETİ" değil Şahıs "İŞLETMESİ" dir. ikisi arasında hem vasıf hem işleyiş açısından ciddi farklar bulunur. Bu iki kavram birbirine çok karıştırılıyor maalesef.
  • 05-04-2022, 10:57:08
    #3
    Mali Müşavir
    salihcglyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @benimmuhasebecim; Çok hızlı bir şekilde şahıs şirketi kurulumunu yaptığı ve soruduğum tüm sorularıma hızlı ve anlayışlı bir şekilde cevap verdiği için kendisine teşekkür ediyorum.
    Biz teşekkür ederiz. Umarız ki uzun yıllar çalışırız
  • 05-04-2022, 10:58:24
    #4
    onruzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, öncelikle hayırlı olsun yalnız kurduğunuz şey şahıs "ŞİRKETİ" değil Şahıs "İŞLETMESİ" dir. ikisi arasında hem vasıf hem işleyiş açısından ciddi farklar bulunur. Bu iki kavram birbirine çok karıştırılıyor maalesef.
    Teşekkürler hocam. Araştırırken sürekli şahıs şirketi olarak karşıma çıktığı için şahıs şirketi olarak yazdım konuya.