Merhaba, öncelikle hayırlı olsun yalnız kurduğunuz şey şahıs "ŞİRKETİ" değil Şahıs "İŞLETMESİ" dir. ikisi arasında hem vasıf hem işleyiş açısından ciddi farklar bulunur. Bu iki kavram birbirine çok karıştırılıyor maalesef.
Teşekkürler hocam. Araştırırken sürekli şahıs şirketi olarak karşıma çıktığı için şahıs şirketi olarak yazdım konuya.