Merhaba, öncelikle hayırlı olsun yalnız kurduğunuz şey şahıs "ŞİRKETİ" değil Şahıs "İŞLETMESİ" dir. ikisi arasında hem vasıf hem işleyiş açısından ciddi farklar bulunur. Bu iki kavram birbirine çok karıştırılıyor maalesef.