• 19-05-2021, 00:03:04
    #1
    Arkadaşlar yeni yaşıma Ekim'de giriyorum ama R10 'da ki yaşıma Mayıs ayı itibariyle girmiş bulunuyorum.
    Hatta dünmüş sanırım ben bugün fark ettim.

    R10'da ki 13. yılım kutlu mutlu olsun

    Başta bu platformu bizlere kazandıran @Coşkun Çetin; beyefendi olmak üzere sitede emeği geçen herkese, değerli üyelere sevgi ve selamlarımı iletiyorum.
  • 19-05-2021, 00:04:34
    #2
    Nice 13 yıllara hocam
    • tuzunler
    tuzunler bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-05-2021, 00:05:29
    #3
    Maşallah.
  • 19-05-2021, 00:06:06
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nice 13 yıllara hocam
    Eksik olmayın hocam, teşekkür ederim.
    ilk üye ol butonuna bastığım an, o gün dahi aklımda şuan... zaman çok zalım
  • 19-05-2021, 00:08:21
    #5
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah.
    Hocam Teşekkür ederim.
    Bu arada imzanız ilgimi çekti. Benim de ilk mezun olduğum okul Ege Tarih bölümü.
    Hatta Egetarih.com sitesinde uzun süre bu siteniz gibi yayın yapmıştım. Şimdi bir twitter hesabı yadigar kaldı https://twitter.com/egetarih
    sizin sitenizi görünce şuan , tekrardan çok özendim
  • 19-05-2021, 00:08:23
    #6
    13 yetmez, daha nice nice senelere sağlık, mutluluk ve birliktelikle inşallah. Sevgiler...
  • 19-05-2021, 00:11:07
    #7
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13 yetmez, daha nice nice senelere sağlık, mutluluk ve birliktelikle inşallah. Sevgiler...
    tabi ki @Bip;hocam. Her daim hep birlikteyiz artık...
    teşekkür ederim
  • 19-05-2021, 00:28:37
    #8
    Nice yıllara
  • 19-05-2021, 01:22:19
    #9
    takipteyim hocam 😄 nice 13 lere 😊